Home sweet home

23 juni 2022 - Meijel, Nederland

Na lang wachten is hier dan eindelijk mijn laatste blog! Ondertussen ben ik alweer 2 weekjes in Nederland. Hier nog even een samenvatting van de laatste 2 weken. Op 30 mei ben ik samen met ferdi naar de stad gegaan. Ferdi werd gedoopt op 5 juni dus het was tijd een cadeautje te kopen. Samen hebben we een leuk shirtje uitgezocht bij de h&m wat hij de zondag zou krijgen. Op 3 juni was het mijn laatste vrije vrijdag. Ik ben naar bischofshofen gegaan om nog naar de waterval te gaan. Het idee was om met Leoncia te gaan maar zij moest nog wat langer werken dus ik ben alleen de waterval gaan bezoeken. Aangekomen ben ik de trapjes naar boven gegaan en de brug boven de waterval bezichtigd. Daarna kwam Leoncia en hebben we nog ergens samen gegeten. Op 4 juni zijn we aangereden naar Karinthie voor de doop van Ferdi. Ik sliep bij vrienden van mijn gastgezin en het was heel gezellig. Het was mega warm en we zijn gaan zwemmen beide dagen. De doop was ook heel erg leuk en bijzonder om mee te maken. Toen kwam het vertrek wel heeeeelll dichtbij. Maandag 6 juni afscheid genomen van Fredo de middelste en terug gereden naar Salzburg. De laatste 4 werkdagen kwamen er aan en ik heb nog mega genoten van de omgeving de kids en de rest natuurlijk. Donderdag avond heeft mijn gastgezin sushi besteld voor mij als afscheids eten. Vrijdag ochtend wakker worden was heel raar omdat ik nog een hele dag had zoals normaal en pas laat vloog. Net voor we onderweg gingen naar de luchthaven kreeg ik nog een zelfgemaakte kalender van Lori. Pakketje met kleding nog even op de post gedaan en toen was het zover. Aangekomen op de luchthaven had ferdi ook nog een cadeautje voor me en was het tijd voor afscheid. Het afscheid was erg moeilijk maar ook heel erg mooi. De kindjes hebben naar me gezwaaid totdat ik klaar was bij de douane. En daar ging ik dan na 9.5 maand onderweg naar huis. Ik heb een heel mooi avontuur gehad wat ik nooit zal vergeten en met een heel fijn gevoel op terug kijk. Salzburg Oostenrijk maar ook mijn gastgezin en de kindjes zullen altijd in mijn hart zitten. Hopelijk zie ik ze snel weer!!! Iedereen bedankt voor het lezen van mijn blog 😍🇦🇹✈