Ben ik weer🌍

19 oktober 2021 - Hallein, Oostenrijk

Tijd geleden alweer. De laatste tijd ben ik veel aan het werk en bezig met dingen ondernemen. Ondertussen zijn er alweer 2 weekenden en 2 danslessen voorbij. Ten eerste de danslessen gaan goed en zijn er leuk. De meiden zijn niet allemaal uit salzburg of oostenrijk maar ook veel uit duitsland of Zwitserland. Ze praten wel allemaal duits en ieder een ander dialect waardoor ik soms niet alles begrijp. De eerste week urban gedanst super leuk de tweede week een ander soort dans omdat de lerares er niet was en dit was minder leuk. Het weekend karinthie is ook voorbij gevlogen vrijdag al vroeg aangereden en in de middag niet zoveel meer gedaan. Zaterdag vroeg uit bed want de oom en tante waren er en hun wilde met de hostmoeder en lori gaan klimmen. Ik moest mee voor de jongste 2. Met zijn allen de berg opgelopen en ik met de jongste de berg weer af. Omdat ferdi niet zelf een berg af kan lopen moest hij en een draagzak op mijn rug en wat was dat warm. In de middag zijn we even sportschoenen gaan halen en in de avond hebben we 1 uur doorgebracht in een trampolinehal. Zondag ochtend weer klimmen dit keer ging fredo mee dus bleef ik met ferdi over wij gingen naar een uitkijkpunt en wachten daar op de rest. Later op de dag naar een planetarium waar we een film hebben gekeken over planeten. De maandag had ik de taak om naar basketbal te gaan met fredo en ferdi. Daar gingen we dan met de bus naar een school. Achteraf bleek hier nog geen basketbal te zijn en was dit op woensdag. De week verliep eigenlijk voor de rest hetzelfde als alle andere. Dit weekend moest de moeder werken en had de vader op zaterdag de kids waardoor ik vrij kreeg. Ik ben langs gegaan bij het hotel waar ik met mijn ouders verbleef. Super gezellig een cappuccino gedronken en gepraat met de eigenaresse. Helaas was dit de laatste dag dat ze open waren van dit seizoen. Daarna nog even naar het museum van kuchl gegaan. Gister maandag 18-10 nog een poging gedaan om te gaan basketballen en deze keer met succes andere locatie zelfde club. De trainer was wel te laat dus ik was alweer bang dat er weer niemand kwam😂 Aankomende donderdag komt dan eindelijk mijn vriend langs en staat er een weekendje naar wenen op de planning heel veel zin in!

1. Souhail:
    19 oktober 2021
    Trots schat je doet het supergoed!! Ly!♥️
  2. Angela:
    19 oktober 2021
    Super trots op jou en geniet van jullie weekend in wenen!
  3. Helga:
    19 oktober 2021
    Wauw Iris, wat maak je toch veel mee. Echt een avontuur. Je enthousiasme lees ik overal terug, wat echt tof is om te lezen. Ik ben super trots op je!
    Geniet samen van de week in Oostenrijk en van Wenen natuurlijk!!!

Dikke kus
  4. Oma:
    Hallo meisje
    Wet fijn dat het zo goed met je gaat.
    We zijn super trots op je.
    Geniet maar van je dagen met je lover .
    Nog 4 weken en dan komen wij.
    Groetjes walter en oma 😋😋😋
  5. Opa Sjakos 🇬🇷♥️😉🤣:
    22 oktober 2021
    Leuk geschreven Iris, have fun with your boyfriend in Vienna. Quality-time.
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  6. Brendy:
    28 oktober 2021
    Wat geweldig om te lezen zeg !!!
    Gaat goed zeg .
    Heel veel plezier met je vriend
    Groetjes brendy