Sneeuw❄

9 december 2021 - Hallein, Oostenrijk

De laatste weken heb ik niet zo heel veel gedaan maar om jullie op de hoogte te houden toch even snel een blog. De lockdown is eigenlijk vrij snel gegaan en maandag 13 december gaat alles gelukkig weer open! De afgelopen weken is het heel afwisselend of het sneeuwt of niet maar vandaag is er voor het eerst echt een super dikke laag sneeuw gevallen❄ op 27 november zijn we weer bad durnberg op gegaan en zijn we hier met de slee van de berg afgegaan dit was echt een hele leuke ervaring om zo hoog op een berg met de slee te rijden. Een paar dagen daarvoor zijn we de gaisberg op gereden en zaten we boven de wolken dit was ook super vet om te zien. Ik heb een paar weken terug stampot voor het gezin gekookt en nu willen de kids het liefst elke dag stampot eten, ook heb ik pannenkoeken met spek gemaakt dit viel wat minder in de smaak.🥓. Op 6 december was het nikolaus avond. Dus eigenlijk een soort van sinterklaas. Nikolaus komt hier altijd met 2 krampusen heel raar want dit zijn enge griezels. Wel weer een leuke ervaring erbij! Hier hoorde natuurlijk pepernoten bij dus die hebben we gemaakt op 4 december, met wat kruiden een mix gemaakt zodat we pepernoot kruiden hadden. Ze waren lekker maar niet zoals in nederland. De rest van de dagen hebben we soms gewandeld of in de sneeuw gespeeld.  Een minder lange blog maar hopelijk leuk genoeg om te lezen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Helga:
    9 december 2021
    Wat weer een avonturen meis... heerlijk om je verhaal te lezen! Geniet van het winter wonderland 😘
  2. Souhail:
    10 december 2021
    Goedzo schat x
  3. Brendy:
    15 december 2021
    Lees heel graag je verhalen .
    Nou je kunt dus ook bij ph in de keuken werken ☺️
    Groetjes en fijne feestdagen