Bezoek!!

11 mei 2022 - Hallein, Oostenrijk

Op 21 april was het zover papa en mama kwamen eindelijk weer een paar daagjes langs! Gelukkig was ik optijd en heb ik het vliegtuig zelfs zien landen. Snel naar beneden en daar kwamen ze al. Ze hadden een auto gehuurd voor een paar daagjes die opgehaald en door naar hun hotel. We hebben 3 super leuke daagjes gehad en heerlijk gegeten. We zijn gaan shoppen en hebben een koetstocht door salzburg gemaakt! Daarnaast heel veel biertjes en wijntjes geproeft haha. Op zondag 24 april vlogen ze terug van te voren zijn ze nog even lang mijn huis hier gegaan en hebben we samen met mijn gastgezin koffie gedronken. Ik ben nog mee naar het vliegveld geweest en daarna was het weer tijd voor afscheid. Op 29 april ben ik een weekendje naar een vriendin geweest. Ze woont op een berg ik ben met haar gastmoeder mee de berg opgereden. We zijn naar de therme geweest en naar een bbq met haar vrienden op de berg super gezellig! Momenteel heb ik al mijn vliegticket geboekt! Op 10 juni om kwart over 8 savonds vlieg ik terug naar huis ik zal landen in Düsseldorf. Mega veel zin om iedereen weer terug te zien maar ook heel dubbel. Het is ook zeker moeilijk om alles wat ik hier heb opgebouwd weer achter te laten en ik heb geen idee wanneer ik mijn gastgezin en mijn lieve kindjes weer terug kan zien... nu is het nog precies een maand dat ik hier mag genieten en dat ga ik zeker nog doen! Afgelopen weekend ben ik op 6 mei even langs de outlet gegaan gewoon omdat ik er pas 1 keer was geweest en ik nog wel een 2de keer wilden rondwandelen hier!  7 mei in de ochtend naar de communie van lori haar klasgenoten geweest zelf is mijn gastgezin evangelische dus zei doen de communie niet! In de middag naar bischofshofen geweest het weer was vrij slecht dus we zijn alleen even wezen shoppen en eten. Op moederdag hebben we samen ontbeten en zijn we daarna een berg op gaan wandelen naar een alm super leuk en een hele mooie weg gewandeld. Lekker gegeten in een alm hutje en weer de berg af! Berg af liep de rest zo snel dat durfde ik toch niet omdat het best glad was of omdat ik dit niet gewend ben🙈. Voor nu ga ik genieten van het mooie weer en de laatste momenten voorlopig in het mooie Oostenrijk🇦🇹

1. Brendy:
    11 mei 2022
    heey meid
    wat een leuk verhaal weer !!
    geniet nog even daar en ben ook wel weer blij als je straks weer zie bij ons op beringerzand is toch vreemd je zo lang te moeten missen liefs brendy