Its a Match!

20 juli 2021 - Meijel, Nederland

Laten we bij het begin beginnen. 17 september 2020 heb ik het programma au pair Oostenrijk geboekt via yellowaupair, vele documenten moeten inleveren waaronder een fotoalbum maken. Deze documenten zijn 7 december allemaal ingeleverd en het afwachten kon beginnen! 12 december kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik was goedgekeurd het afwachten kon beginnen. Na maanden onzekerheid en lang wachten kreeg ik dan eindelijk een berichtje op 8 juli een potentieel gezin wat spannend! Gelijk begon ik met mailcontact zoeken en ook gelijk kreeg ik reactie terug het voelde al meteen heel fijn we spraken af om op 11 juli om 10 uur in de ochtend te videobellen. Wat een zenuwen had ik hiervoor maar dit was totaal niet nodig wat een leuke mensen en wat een enthousiasme ze stelden me gerust en ik had een heel fijn gesprek! Op het einde lieten ze mij de keus of ik graag naar dit gezin wilde, lang nadenken hoefde ik niet dezelfde middag heb ik een appje gestuurd dat ik heel graag deel uit wil maken van dit gezin als hun au pair. Super leuk natuurlijk en dat op mijn 18de verjaardag!🎉 Op 12 juli in de avond heb ik dan ook gelijk mijn vliegticket gekocht ik vlieg op 3 september om 8:40 in de ochtend het is een vlucht van 1 uur en 25 minuten. Owja trouwens het gezin bestaat uit een vader, moeder, 3 kindjes in de leeftijd 9, 5 en 2 een meisje en 2 jongetjes dat word nog wat om voor 3 kinderen te gaan zorgen maar dit komt zeker goed😆 Ik hou jullie op de hoogte!

1. Souhail:
    20 juli 2021
    Fantastisch schat
  2. Helga:
    29 augustus 2021
    En nu ben je dan echt onderweg! Succes en geniet van dit stoere avontuur! Dikke kus
  3. Brendy:
    29 augustus 2021
    Heel veel succes meid en weet jij kunt dit 👍