Eindelijk!

30 augustus 2021 - Geiselwind, Duitsland

Wat een roller coaster de laatste weken zijn zo snel gegaan. Zoals ik zei zou ik vliegen op 3 september maar op een middag kreeg ik een mailtje dat de vluchttijden veranderd waren nou oke prima niet hele fijne tijden maar het kon er mee door. Maar toen 2 dagen later ontving ik ineens een voucher van de lucht maatschappij dit betekende dat de vlucht helemaal niet meer doorging. En een andere vlucht zoeken ging wel maar werd vrij duur zo heb ik samen met mn ouders besloten om met de auto te gaan. Na een week vol met afscheid leuke dingen minder leuke dingen zoals afscheid nemen van familie vrienden en mn vriend was het gister zo ver😁! Met een vol geladen auto 2 koffers en 2 tassen van mij zijn we vertrokken vanacht heb ik geslapen in hotel gasthof metzgerei lamm. Rond 20:30 kwamen we aan in het dorpje waar het heel hard regende paraplus en daar gingen we dan van de auto naar het hotel helemaal doorweekt😂. Gelukkig konden we nog snel wat eten wat was het heerlijk. Moe na een zware dag vol afscheid en een autorit van 5 uur lekker gaan slapen. Vandaag rijden we door naar het dorpje kuchl waar ik nog 3 dagen met mijn ouders doorbreng ik hou jullie op de hoogte!

1. Brendy:
    2 oktober 2021
    Wat een lieve ouders heb 💋