Weer in nederland? En hotel quarantaine

9 maart 2022 - Hallein, Oostenrijk

Dik een maand geleden schreef ik mijn vorige blog dat ik 2 weken terug was uit Nederland. De tijd daarna heb ik zoals gewoonlijk gewerkt. Maar ik ben ook een dagje met de jongste in de dierentuin geweest! Maar daar komt het ondertussen ben ik alweer voor 1.5 week in Nederland geweest. Heel onverwacht en heel snel op mijn andere bezoek aan Nederland! Maar ik had een week vrij gekregen en vandaar dat ik last minute een weekje naar Nederland ging. In Nederland een aantal familie leden verast wat ook heel erg leuk was. Ik zou op zondag 20 februari terug vliegen maar er was corona in het gezin. Uiteindelijk vloog ik de 24ste terug. Eenmaal door de douane kreeg ik een vervelend bericht! Er was nog een corona geval en ik zou niet naar het huis kunnen. Best wel even schrikken zo last minute. Uiteindelijk ben ik van donderdag tot zondag in een hotel verbleven. Alleen uiteten alleen ontbijten best wel apart om ineens echt alles alleen te doen die dagen. Het is goed gekomen en Uiteindelijk was het ook wel fijn om even in een hotel te verblijven! De zondag werd ik opgehaald in de middag en daar begon maandag mijn werkweek weer. Werken gaat zoals altijd hetzelfde iets andere uren als eerst maar het gaat weer prima. Ook heb ik de afgelopen 2 weken weer wat mensen leren kennen en dingen ondernomen. Dinsdag 1 maart werd hier fasching  gevierd een soort van carnaval ik ging verkleed als een heks! Zondag 6 maart heb ik 14 uur ja echt 14 uur achter elkaar voor de kids gezorgd. De jongste was ook nog een ziekjes maar ik heb het overleefd! Als je een hele dag met de kids bent kom je er toch wel achter hoe zwaar het eigenlijk kan zijn om met kids te werken/ kids te hebben! Verder is er niet heel veel speciaals meer gebeurd of heb ik nog speciale dingen gedaan. Ik houd jullie op de hoogte van mijn laatste 3 maanden hier!😁

1. Souhail:
    9 maart 2022
    Goedzo schat!
  2. Helga:
    9 maart 2022
    Goed bezig Iris. Nog een paar maanden genieten daar!
  3. Brendy:
    12 maart 2022
    zo weer van alles meegemaakt zie ik !
    echt leuk om je verhalen te lezen !
    had je nog een app gestuurd ☺️
  4. Oma:
    13 maart 2022
    Nog een paar maanden dan zit het er weer op geniet nog maar even .
    Dikke knuffel oma en Walter 😘😘😘