Terug van weg geweest

29 januari 2022 - Hallein, Oostenrijk

Ondertussen ben ik alweer 2 weken terug in oostenrijk. Ik heb in Nederland een hele leuke tijd gehad en zeker genoten van de vakantie! Ik zou op 13 Januari terug vliegen vanaf Eindhoven naar Salzburg. Al de hele dag gingen vluchten niet door vanwege dichte mist boven Eindhoven. Gelijk even contact gelegd met het gezin en ze op de hoogte gebracht van deze situatie. Onderweg naar de airport en ja hoor daar stond het dan online dat de vlucht geanuleerd was. Dik 1.5 uur met transavia aan de telefoon en het was geregeld mijn vlucht was verzet naar zaterdag 15 januari 7:15 in de ochtend. Dit was natuurlijk even schakelen voor het gezin en voor mij zelf. Op vrijdag ging ik opnieuw een pcr test maken van 100 euro deze zou door transavia vergoed worden in eerste instantie maar tot op heden heb ik nog geen geld ontvangen... rond vrijdag middag kreeg ik dan bericht dat de vlucht naar 8 uur in de ochtend was verplaatst. Dit was voor mij geen probleem want dan kon ik wat langer slapen. Op zaterdag ochtend ging ik dan weer Onderweg naar de airport ingecheckt en daar ging ik dan door de douane zonder na te denken zodat er zo weinig mogelijk emoties of twijfels zouden komen😂. Eenmaal door de douane kon ik al vrij snel het vliegtuig in. Heel erg geluk gehad want vele vluchten die dag zijn alsnog niet gevlogen. Daar kwam ik dan aan terug in salzburg heel erg apart om terug te zijn. Even moeten wachten op het gezin maar daar waren ze dan heel leuk om ze weer terug te zien. Maandag ochtend 17 januari begon dan mijn werkweek om 5:40 ging  de wekker. Omdat de moeder op andere tijden is gaan werken zijn mijn dagen meer en langer geworden. Na een lange zware werkweek van 5 dagen om 6:15 beginnen vertrokken we weer voor een weekend naar karinthie. Op zaterdag een hele fijne dag gehad in de ochtend zijn we gaan skiën op de simon höhe. Skies gehuurd en voor het eerste uur had ik een prive leraar. Het was best onwennig om weer op skies te staan. Maar na het eerste uur kon ik al van de piste af en met de 2 liften omhoog. Wel met een beetje spanning en nog voorzichtig doen maar het is me gelukt. In de middag zijn we naar klagenfurt gaan shoppen met de oma de moeder en de oudste een meiden middag dus! Op zondag zijn we nog gaan schaatsen dit was ook heel erg leuk. Daarna volgde weer een zware werkweek van vroeg opstaan. De laatste dansles gehad van dit semester hopelijk kan ik het volgende semester ook meedoen!  Vandaag ben ik weer even naar de stad gegaan de oude stad en europark weer even heelijk genoten! Momenteel zit ik een beetje in een werksleur en is het elke dag hetzelfde ritme. Ik denk dat het nog een beetje wennen is om weer terug te zijn en ik nog een beetje in het werkritme moet komen. Ik ben aant plannen welke dingen ik nog wil zien en naartoe wil gaan. Momenteel staat het vertrek naar Nederland gepland op 12 juni! Nog 4.5 maand om precies te zijn en hier ga ik zeker van genieten!

1. Souhail:
    29 januari 2022
    Goed bezig schatje
  2. Oma:
    2 februari 2022
    Geniet nog maar even de tijd is zo voorbij.
    Groetjes oma en Walter 😘😘😘
  3. Brendy: