Lockdown

22 november 2021 - Hallein, Oostenrijk

Vandaag is het 22 november 2021 en dat betekent dat de lockdown in gegaan is hier in Oostenrijk. Hopelijk tot 12 december!! De laatste weken zijn weer voorbij gevlogen en ik kan zeggen dat ik al over 1/4de van mijn avontuur zit! De quarantaine van de vorige keer was gelukkig voor korte duur de uitslagen waren negatief dus we mochten weer de deur uit.  Het was weer tijd voor mijn nageltjes natuurlijk, deze keer wat nude gemixt met bruin en hartjes. Op 11 november ben ik nog naar dansles gegaan en hierbij hebben we een hele leuke gastles gehad! We hebben geleerd hoe je modeshow loopt en dit geeft wel zelfvertrouwen moet ik zeggen. Ook hebben we poses geleerd en dansen met poses ben helaas de naam vergeten van deze danssoort🙈. Daarna was het eindelijk zover oma en walter waren er. Super gezellig weekendje gehad heel veel leuke dingen gedaan geshopt, de stad doorgelopen, kerstmarkt in Hallein, heerlijk gegeten en rondgereden door de bergen. Op dinsdag zijn ze weer naar Nederland vertrokken. Op donderdag 18 november heb ik hier de corona vaccinatie gezet. Heel erg spannend met mijn prik angst natuurlijk maar ik heb het wel gedaan hoor! Mijn herstelbewijs liep namelijk 21 november af en ik had maar 1 inenting  de regels zijn hier wat aangepast dus het zekere voor het onzekere. Moet zeggen dat het best een gedoe was en ik nog niet zeker ben of de vaccinatie in mijn nederlandse app komt dit is nog even afwachten. Vrijdag eventjes ziek geweest van de prik maar gelukkig niet al te erg. Zaterdag ben ik er nog een dagje op uit gegaan ik wilde natuurlijk nog even wat shoppen en langs de kerstmarkt voor de lockdown. Eerst langs europark toch wel mijn favoriete shopping centrum. En daarna was het tijd voor de kerstmarkt in salzburg op het domquartier en mozartplatz. Super leuk allemaal kraampjes met zoveel kleine leuke dingetjes maar ik heb me ingehouden met kopen hoor. Zondag ben ik met de 2 jongens en de moeder gaan wandelen op bad durnberg dit is de berg waar in de winter geskied word en in de zomer is hier een rodelbaan. Toen ik dit zag wist ik niet of skiën wel wat voor mij zou zijn maar we gaan het zien of ik nog wat lesjes ga nemen. Vanaf vrijdag word er sneeuw verwacht of dit ook echt is gaan we zien❄.

1. Souhail:
    22 november 2021
    Trots
  2. Samantha- Yellow Au Pairs:
    23 november 2021
    Hopelijk valt de quarantainetijd mee! Veel plezier weer daar.
  3. Helga:
    23 november 2021
    Hopelijk een korte lockdown meis. Dapper van je dat je jouw tweede vaccinatie hebt gehaald. Probeer ondanks de lockdown te genieten. Ik ben trots op je!
  4. Opa Sjakos 🇬🇷♥️😉🤣:
    26 november 2021
    Hé meid gaat prima toch. Gewoon genieten.
    ♥️👍😎♥️👍😎♥️👍😎♥️👍😎♥️👍😎♥️👍